reklama

Moja prvá báseň

Prvá z mojich básní, ktorá sa zachovala až dodnes. Napísala som ju pred piatimi rokmi, sklamaná zo samoty, ktorú som cítila na novej škole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sama

Bežíme po rovnobežných cestách,
ktoré sa nikdy nepretnú.
Matematika je neúprosná.

Žijem len tak, zo dňa na deň,
a predsa šťastne.
Všetko, čo je vo mne,
ukrývam do tejto básne.

Plná lásky, ktorú nemám komu dať,
bežím do nekonečna.
Vznášam sa na krídlach.
Túžim nevedieť
to jediné, čo viem:
že takto navždy zostanem.

Samota. Krehké slovo. Príchuť bolesti.
Som takto šťastná,
ale predsa len:
sám nikto navždy nechce byť.

Všetky cesty sa občas pretnú,
len moja nie.
Som odsúdená na večné trápenie.

Cieľ je v nedohľadne.
Kráčam potichu.
Kráčam ku druhému životu.
Kráčam cestou večnej lásky,
nad ktorou mi svetlo zažiari.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som sama. Ale nie jediná.
Som z iného sveta. Ale nie navždy.
Som šťastná, pretože
RAZ SA TA VRÁTIM.

Dôjdem ku cieľu. A príde šťastie.
Večné... Ukryté v nekonečne.

Až mi je zle, keď vidím, aké somariny som vtedy písala...To len tak, pre porovnanie s vecami, aké tvorím teraz...

Jana Rapava

Jana Rapava

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada Boha a ľudí... a Matfyz, informatiku, Linux a open source softvér... a ešte západy slnka, oblohu plnú hviezd, zelený čaj a nočné šifrovačky... Zoznam autorových rubrík:  KresťanstvoIT,Linux, programovaniePoézia a prózaHudbaIné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu