reklama

Ako si (ne)spytovať svedomie

Trocha humoru nikdy nezaškodí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1. Žiadnymmodlám som sa predsa neklaňala. A že výpis z účtu beriem do rúks väčšou dychtivosťou ako Bibliu? Taká je už dnešná doba ... Musím sa jejprispôsobiť.

2. Božiemeno si vážim, ale musím si niekedy predsa trochu ponadávať. Ináč by si ostatnímysleli, že nemám žiadne starosti či problémy.

3. Každúnedeľu a prikázaný sviatok som bola na svätej omši. Aj Božie slovo sompočúvala. Môžem kľudne povedať témy všetkých kázní za posledný mesiac.A že počuté neaplikujem do života? Kto by to už robil v dnešnejdobe?! Však to sa snáď už ani nedá ... pokiaľ človek nechce, aby si o ňomostatní povrávali, že je šialený. Byť bláznom pre Krista? To je tak presvätých, nie pre mňa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. Rodičovsi vážim, starám sa o nich, do žiadneho starobinca som ich nestrčila.Dokonca k nim aj chodím! Čo na tom, že sa na návšteve u nich neustálepozerám na hodiny a premýšľam, kedy bude „spoločensky korektné“ vypadnúť.Čo na tom, že sa snažím zložiť im telefón skôr, než sa ma spýtajú nejakú hlúpuotázku typu Ešte stále ti nezvýšili plat?, prípadne Ach, kedy sa to naše vnúčakonečne usadí? Zle ste ho veru vychovali...

5. Nikohosom nezabila.

6. S nikýmsom nesmilnila. A že pozerám všetky telenovely plné vášne, intríga horúcich nocí? Na tom predsa nič nie je...

7. Ničsom neukradla. A že som na pracovnej kopírke robila dcére tri kópiestostranovej diplomovky, a že jazdím za rodičmi na služobnom aute, do tohonikoho nič nie je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8. Protinikomu som krivo nesvedčila. A že s potešením odovzdám ďalej každúklebetu, ktorá sa mi dostane do uší? A čo je na tom zlé?... A že somkolegyni pochválila nový účes, s ktorým vyzerá ako nevydarený kríženecmetly a paradajky? Nemohla som ju predsa tak nemilosrdne zdrviť...A že som lichotila šéfovi, ako dobre vedie firmu, hoci veľmi dobre viem,že sa utápa v dlhoch? To mi Boh určite odpustí, veď On vie, že potrebujemvyšší plat.

9. Ponijakom cudzom manželovi som netúžila.

10. Ale veď japo tom aute, čo majú susedia, vôbec netúžim! Ani po takom norkovom kožuchu, akýmá kamarátka. Ale síce, jej sa vôbec nehodí, vyzerá v ňom strašne bledá...Mne by pristal viac. A vôbec, ani si ho nezaslúži. Manžela obskakovaťnemusí, pretože nie je skoro vôbec doma, deti nemajú... Nie ako ja, ja behámako uštvaná laň od rána do večera. A čo sa týka toho susedovho auta, bodajby im prišli na to, akým podvodom ho získali!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz keď sa nad tým zamyslím: Vyplatí sa mi vôbec ísť naspoveď, keď nemám žiaden hriech?

Jana Rapava

Jana Rapava

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada Boha a ľudí... a Matfyz, informatiku, Linux a open source softvér... a ešte západy slnka, oblohu plnú hviezd, zelený čaj a nočné šifrovačky... Zoznam autorových rubrík:  KresťanstvoIT,Linux, programovaniePoézia a prózaHudbaIné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu