reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Rapava

Jana Rapava

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada Boha a ľudí... a Matfyz, informatiku, Linux a open source softvér... a ešte západy slnka, oblohu plnú hviezd, zelený čaj a nočné šifrovačky... Zoznam autorových rubrík:  KresťanstvoIT,Linux, programovaniePoézia a prózaHudbaIné

reklama

Poézia a próza

Princezná z Kremíkového údolia

Jana Rapava

Princezná z Kremíkového údolia

Informatická poviedka (trochu dlhá a trochu filozofická), ktorá nikdy nemala byť dokončená...

  • 28. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 558x
  • 2
Kamarátka Derivácia

Jana Rapava

Kamarátka Derivácia

Matematická poviedka pre potešenie duší matfyzáckych i tých ostatných...

  • 14. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 0
Majster a gitara

Jana Rapava

Majster a gitara

Tento príbeh ma napadol raz večer pri modlitbe, a pomohol mi uvedomiť si určité veci...

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O kom je tento príbeh?

Jana Rapava

O kom je tento príbeh?

Jedného dňa som vymyslela poviedku, o ktorej som musela povedať: Je to o mne. Ale keď sa do nej začítate a zamyslíte sa, možno zistíte, že je aj o Vás...

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dve ponuky

Jana Rapava

Dve ponuky

Jedného dňa som snívala sen, ktorý vlastne vôbec nebol snom...

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Dve tak trochu krvavé básne...

Jana Rapava

Dve tak trochu krvavé básne...

Keď sme v škole preberali literárny smer naturalizmu, niečo ma na ňom odpudzovalo, ale súčasne aj priťahovalo. Pokúsila som sa teda o nejaké veci v tomto štýle, výsledok vidíte sami.

  • 21. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Požehnané srdce

Jana Rapava

Požehnané srdce

Môj druhý (a kratší) pokus o kresťanskú poviedku...

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 574x
  • 0
Moja prvá báseň

Jana Rapava

Moja prvá báseň

Prvá z mojich básní, ktorá sa zachovala až dodnes. Napísala som ju pred piatimi rokmi, sklamaná zo samoty, ktorú som cítila na novej škole.

  • 12. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu